woensdag 31 augustus 2016

Kdv-knutsel

Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn met Thijs. Soms noem ik mezelf dan ook wel eens een 'creatieve moeder', maar als ik dan zie met welke fraaie knutsels hij thuiskomt van het kinderdagverblijf vind ik mezelf toch niet zo creatief als al die juffies daar.

Hij heeft in de 2,5 jaar dat hij daar nu zit al zoveel leuks gemaakt. We hebben deze week samen wel wat geknutseld maar omdat dat voor de verjaardag van oma is, laat ik bij deze een van die leuke kinderdagverblijfknutsels zien.

In het kader van de zomer heeft Thijs een eierdoosje blauw geverfd en daar flink wat glitters op gemaakt. Wat visjes van crepla (waarschijnlijk wel even uitgeknipt door de juf) en wat schelpjes en glittersteentjes zijn er daarna ingeplakt. Zo heeft hij zijn eigen zee gemaakt.

Ik vond dit een hele leuke knutsel, ook al zat heel zijn tas onder de glitters, en hij staat inmiddels al een aantal weken op de kast te pronken. En daar zal hij blijven staan tot er weer een mooie herfstknutsel mee naar huis komt ;)

Benodigdheden:
* eierdoosje
* plakkaatverf blauw
* glitters
* crepla
* schelpjes, steentjes, en glittersteentjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten