woensdag 25 mei 2016

Bijtring met gehaakte kralen

Wat vond ik het ontzettend leuk toen ik zwanger was om cadeautjes te ontvangen. Een van de dingen die ik me toen ook heb voorgenomen is om anderen zwangeren ook blij te maken met cadeautjes :) 
Tot nu toe is dat ook wel redelijk gelukt, alleen vind ik het wel leuk om steeds iets anders te maken. 

Voor een zwangere collega haakte ik deze bijtring. Ik had ze al verschillende keren voorbij zien komen op Pinterest en dus ging ik zelf ook aan de slag. Ik kocht een zakje houten kralen van 20mm doorsnede. Drie van deze kralen haakte ik om met Capri katoen van Katia. Samen met de houten kralen en twee houten ringen reeg ik deze aan een waxkoord die ik op diverse plaatsen vastknoopte. En klaar was de bijtring :) 

Benodigdheden:
* houten kralen 20mm (Pipoos)
* houten ringen 55mm (Pipoos)
* waxkoord naturel (Panduro)
* Capri katoen in twee kleuren groen (Katia)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten