maandag 16 januari 2017

Piepend eendje

Ik blijf het een uitdaging vinden om zwangere vriendinnen te verblijden met een zelfgemaakt klein cadeautje. Al veel verschillende exemplaren hebben inmiddels hun weg naar een lief klein baby'tje gevonden. Dit kleine eendje is al wel bij de papa en mama to-be maar moet nog even wachten op wat nieuwe knuffels ;)

Ik haakte het eendje naar een patroon van mrs. Emonessy. Ik wilde het eendje een beetje neutraal houden omdat ik niet weet welk geslacht deze nieuwe baby heeft. Mintgroen vind ik een kleur die zowel bij een jongen als bij een meisje zou kunnen en dus besloot ik voor deze combinatie te gaan. Ik vulde het eendje op met vulling en met een klein piepertje zodat hij ook nog geluid maakt als je erin knijpt.

Ik vond het resultaat in ieder geval erg geslaagd en ik denk dat er nog wel eens een eendje gaat volgen voor een andere zwangere dame ;)

Benodigdheden:
* Capri wit en mintgroen (Katia)
* Veiligheidsoogjes 6mm
* Satijnlintje in mintgroen
* Vulling en een piepertje

1 opmerking:

  1. Ach wat schattig! Altijd lief zo'n cadeautje aan een papa en mama in spé.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen