woensdag 6 april 2016

Canvasdoek voor Papa

Tijd voor week 2 :) Vandaag heb ik voor jullie dus iets in de categorie 'kids-knutselen'. Ik vind het heerlijk om met mijn zoontje van twee te knutselen en gelukkig is hij er ook dol op :) 

Voor de verjaardag van Papa afgelopen februari zijn we lekker aan de knutsel geweest. Ik heb zelf met schilderstape op een canvasdoekje de letters van het woord Papa afgeplakt. Daarna heeft Thijs er met plakkaatverf heerlijk overheen geschilderd. Ik heb hem lekker zijn gang laten gaan en hem lekker veel verf erop laten smeren. Wel heb ik ervoor gezorgd dat hij in ieder geval rondom de afgeplakte letters wat verf had gesmeerd. Natuurlijk kun je zelf bepalen welke kleuren je voornamelijk op het doekje wil hebben door slechts enkele kleuren aan te bieden. Zelf vond ik het wel leuk als het voornamelijk groen en blauw was. 

Toen hij klaar was heb ik het doekje goed laten drogen. Daarna heb ik voorzichtig de schilderstape eraf gehaald en bleef er dus in het wit 'Papa' staan. Met wat letterstickers van foam heb ik daarna het doekje nog wat opgepimpt. Op de achterkant plakte ik een waardebon voor een dagje weg. 

Kind blij want die had lekker mogen verven. Mama blij want die kon op een leukere manier een waardebon weggeven. Papa blij want die was de trotse ontvanger :) 


Benodigdheden:
Canvasdoekje 20x20cm (Action)
Plakkaatverf (Action)
Schilderstape (Action)
Foamletters zwart (Pipoos)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten