woensdag 20 april 2016

Decoupage hertje

En het is alweer tijd voor de laatste week: de random-week :)

Deze week heb ik voor jullie een klein roze hertje. Eerst was dit hertje en bruin hertje van papier-maché. Nadat ik dit hertje helemaal wit had geschilderd met witte acrylverf heb ik mijn Mod Podge erbij gepakt (onmisbaar spul, voor degene die het niet kennen, google er maar eens op) en ben ik met de decoupagetechniek dit kleine hertje gaan versieren. De velletjes decoupagepapier zaten in een verpakking: hartstikke leuk want zo kun je er toch een leuk en bont geheel van maken zonder al teveel verschillende pakjes Decopatchpapier te moeten kopen.

Uiteindelijk werd dit bruine en ietwat saaie hertje dus lekker vrolijk roze. Mocht er ooit weer eens een babymeisje ergens in de buurt geboren worden, dan heb ik in ieder geval een leuk cadeautje :)

Benodigdheden:
- Papiermache hertje
- witte acrylverf
- decoupagepapier in rozetinten 
- Mod Podge 
- sponskwast de



1 opmerking: